Tuesday 10 October 2017

Wealth Drager Forex Trading


Deal Maker Intensive Få billetter nå til dette utsalgsarrangementet Få billetter Folk gjør hele tiden forutsetninger om eiendomsinvesteringer som begrenser deres opsjoner. På dette avanserte programmet lærer du hvordan du får best mulig utbytte av dine tilbud. Undervist av pioner av leiealternativer og verdensberømt eiendomsekspert, Vincent Wong, vil du lære ferdigheter som er unike og utilgjengelige på andre kurs. Oppdag hvordan det er mulig å strukturere avtaler som gir deg mer fleksibilitet og gir høyere fortjeneste enn tradisjonelle avtaler. Lær mindre kjente strategier for ekstraordinære fortjenester, finn ut hvordan du finansierer dine avtaler uten et boliglån eller innskudd lære hvordan du gjør avtaler arbeid i alle markedsforhold og oppdag hvordan du blir eiendel rik og kontanter rik. Velsignelse Dragon Events Deal Maker Intensive People gjør stadig antagelser om eiendomsinvestering som begrenser deres opsjoner. På dette avanserte programmet lærer du hvordan du får best mulig utbytte av dine tilbud. Undervist av pioner av leiealternativer og verdensberømt eiendomsekspert, Vincent Wong, vil du lære ferdigheter som er unike og utilgjengelige på andre kurs. Oppdag hvordan det er mulig å strukturere avtaler som gir deg mer fleksibilitet og gir høyere fortjeneste enn tradisjonelle avtaler. Lær mindre kjente strategier for ekstraordinær fortjeneste, finn ut hvordan du finansierer dine avtaler uten et boliglån eller innskudd. Lær hvordan du gjør avtaler arbeid i alle markedsforhold, og oppdag hvordan du blir eiendomsrik og kontanterrik. Les mer London 10 mars 2017 09:30 Melding til millioner Dette er et intenst tre-dagers program, men en designet for å lære de grunnleggende ferdighetene som kreves for å bli en effektiv og kraftig offentlig høyttaler. De fleste har så mange frykt i forbindelse med offentlige taler. På slutten av dette programmet er studentene alltid overrasket over hvordan de har lykkes med å overvinne sin frykt, og mange av dem fortsetter å fullføre World Class Speaker Mastery programmet. Lær hvordan du lager oppslag med høy effekt, bli en høyt kompetent høyttaler, finn din stemme og spre meldingen, oppdag hvordan du kan få betalt seks figurer i en helg. Les mer London 17 Mar 2017 09:30 Ultimate Forex Camp Denne hendelsen er for deg å mestre Forex trading. Dette intensive treningsprogrammet for tre dager som er undervist av finansiell handelsekspert, er designet for å lære deg hvordan du gjør hva investeringsbankfolk i byen har har gjort i årevis. Du kan også tjene penger ved å handle etter disse avanserte metoder som du kan bruke hvor som helst. Lær insiderhemmeligheter og teknikker som kan gi deg ultimate økonomisk frihet. Les mer London 07 Apr 2017 09:30 Business Accelerator Intensive Dette kurset er utviklet for å hjelpe bedriftseiere til å lære nye ferdigheter over hele linjen. Fra automatiserte systemer til nye markedsføringsstrategier, vil dette kurset revolusjonere virksomheten din. Våre trenere er ledende forretningskonsulenter som vet hvordan man kan slå en sviktende virksomhet rundt i en massivt lønnsom. Lær hvor viktig merkevarebygging er, og alle de andre fasettene ved å posisjonere virksomheten din på det moderne, overfylte markedet. Les mer London 21 Apr 2017 09:30 Technopreneur Intensive Slik oppdager du lønnsomme ideer for å øke sjansen for suksess og validere ideen din for å sikre at den er vellykket før du selv starter den. Utvikle et teknologisk prosjekt, selv om du ikke vet hvordan du skriver en linje med kode og lære hvordan og hvor å outsource, slik at det ikke er noen anelse om at det ikke kan implementeres av deg. Ved utgangen av treningen vil du vite hvordan du markedsfører produktet ditt online med minimal kostnad og maksimere fortjenesten og Slik selger du før du selv begynner å utvikle slik at du får din første kunde langt foran din faktiske lansering. Les mer London 28. april 2017 09 : 30Greg Seckers Lær å handle Scam Review Produktnavn. Lær å Trade Product Type: Forex Trading URL: learntotrade. co. uk Type Scam: Forex La meg forklare hvordan jeg først oppdaget navnet Greg Secker og hans Lær å Trade svindel. Spol tilbake 2 år til 21. november 2014, og jeg var satt på ExCel i London og ventet på å se ingen andre enn Wolf of Wolfstreet selv. Jordon Belfort kommer på et stadium for å gjøre en motiverende snakk. Grunnen til at jeg var her, var fordi 5 måneder før jeg var i rehab blir behandlet for narkotika og alkoholmisbruk. Mitt liv var et absolutt rot, men i løpet av min tid i rehab var den eneste digitale enheten jeg fikk lov til å være min tenne, og som en stor fan av Leonardo Dicaprio-filmen om Jordon Belforts antics på 90-tallet hadde jeg begge bøkene sine på min tenne . Til min overraskelse var begge bøkene faktisk om gjenoppretting, og hvordan Jordon overfunnet avhengighet etter at han også var i rehabilitering, følte jeg noe knyttet til denne historien, så da muligheten til å gå og se ham beskjærte, tok jeg det. Men det var ikke hva jeg forventet. Realiteten var at Jordon tok scenen i 45 minutter under et arrangement som ble oppført som varig fra 9:00 til 7:00, og han ble omgående etterfulgt av Greg Secker. Greg var godt presentert, formulert og tilsynelatende ekte i alt han sa, til det punktet han begynte å sprengte av om hans Lamborghini Aventador. På hvilket tidspunkt sto jeg opp og gikk ut og dro noen kolleger som hadde kommet med meg til denne hendelsen for å se den utfolde seg. Jeg visste hva som skulle komme, jeg var i nok salgsseminarer å vite når jeg ble solgt til, og dette var akkurat det jeg ble solgt til. Først var det Greg Secker yapping om hans fantastiske forex system snakker om pivot linjer og demonstrerer hvordan å lage 20k om en time. Jeg var ikke der for å høre på dette, jeg var utenfor kjeden røyking i den skarpe vinterluften, og lurte på hvorfor i helvete jeg var i London 5 uker før julen ble solgt til av en mengde svindlere, mens familien min var hjemme i Spania. Heldigvis tok en av mine kolleger notater i sitt program opprettet av Suksessressurser som jeg nettopp kom over på kontoret mitt, som spurte på mitt ønske om å skrive denne bloggen. Uansett, etter at jeg kjedde meg utenfor, og enda viktigere ble for kaldt til å fortsette å stå utenfor, ledet jeg meg inn for å se hva Greg Secker var på. Da jeg gikk inn, viste han en video av sin latino-hushjelp som rensede huset sitt, og jeg trodde meg selv at denne fyren for jævla er ekte. og jeg gikk fort igjen i helvete igjen. Etter ca. 2 timer kom mine kolleger ut av auditoriet og begynte å fortelle meg hvordan Greg tilbød en spesiell rabatt på hvordan han lærte sitt Forex-system til de første som kunne gå ned til scenen og registrere seg. Av alle regnskapene gjorde fyren en estimert 100k i påmeldinger, basert på antall personer som skyndte seg på scenen ivrig etter å skrive ned kredittkort og telefonnumre for denne slangen oljesalgeren, og deretter fortsette å få et lag folk til ring disse sugene og oppsøke dem enda lenger. Det var klart for meg at dette er hvordan Greg virkelig lager penger og ikke gjennom faktisk handel. Theres en artikkel på vernewebstedet theguardianbusiness2012feb12this-man-could-nmake-you-rich-or-could-han som adresserer det samme gjelder tilbake i 2012 da hans firma ble kalt kunnskap til handling. Det var ikke bare Greg, som var spouting bullshit heller, det var noen annen arrogant fyr kalt Andy Harrington som solgte kurs på hvordan man snakker på seminarer, jeg kunne nesten ikke tro at mine øyne og ører så på den levende pyramiden foran meg, det var så mørkt smart og latterlig borderline bedragerisk at jeg var halvparten forventer et Interpol swat-team å klappe inn og vogn dem alle i fengsel. Denne salget gikk for en kjedelig 10 timer totalt, men folk ble værende fordi de ble lovet Jordon ville være tilbake på slutten av gjestens høyttalere, som er det som holdt rominteressen. Jeg ble overrasket over hvordan folk lappet denne skiten opp, det var ikke motiverende som Tony Robbins, det var folk som prøvde å selge shitprodukter ved hjelp av et stort navn som Jordon Belfort på toppen av hans google-søk popularitet etter Scorsese-blokkeren Wolf of Wallstreet . Hvor veldig smart faktisk. Så dette var hvordan jeg hørte om Greg Secker, og siden da Im ennå å finne en lykkelig kunde av hans, faktisk for bare noen dager siden, publiserte ForexSignals en artikkel om hvordan Greg Secker ikke bare spør kundene sine for penger, han går på å oppfordre folk til å låne penger fra slektninger og venner til å gamble pengene sine på sin latterlig høy risiko forex strategi. Så hvor mye koster Greg kurset Et sted mellom 5k 8211 25k ganske sinnssykkel, det er ingen tvil om at Greg Secker lager penger fra å selge sitt system, i stedet for at systemet faktisk fungerer. Du ser tallene som Greg hevder ganske enkelt, gir ingen mening. Hvis denne fyren kan gjøre 20k om en time, så hvordan kommer hans firma Greg Secker Foundation er verdt så lite. companycheck. co. uksearchtermgregsecker ifølge companycheck. co. uk hans firma er verdt mindre enn 6k. Jeg bestemte meg for å se opp Learn to Trade Limited også, og det var helt verdiløst. Etter videre graving fant jeg endelig ut at Kunnskap til handling er selskapet øverst og dette selskapet ser ut til å være verdt -1,2 m, så kan du virkelig stole på denne fyren Hans Komplisert web av firmaer er klart for meg at han mest sannsynlig bruker og offshore skattestruktur for å skjule sine dårlige gevinster for å redusere sine skatteforpliktelser. Men vent en gang forex inntjening er ikke skattepliktig i Storbritannia, så det betyr at hans rikdom ikke egentlig kommer fra handel, men gjennom hans andre forretningsaktiviteter som ville bli utsatt for normal beskatning. Som sådan tror jeg ikke at Greg Secker kan hjelpe andre enn seg selv, og Id styrer seg godt fra ham. For å besøke Gregs lære å handle nettside, klikk på den røde knappen, eller for å sjekke ut mitt nummer system for å tjene penger på nettet, klikker du på den grønne knappen. Jeg har vært på et av hans seminarer i Durban Hilton hotel, den 7. november 2016 ble det sagt at det vil være ham som presenterer, men en annen indisk fyr gjorde presentasjonen, noe som hørtes for godt til å være sant for sin programvare og rundt R 84 000 for kurset som skal betales, men presentatøren sa at han8217s subsidierer rundt 50 personer som vil bli med først, så de vil betale rundt R 24 000 og noe forandring. Det samme systemet ble brukt, for å fortelle folk at det er folk som allerede registrerer seg ute på først til mølla. Dagens bil var Bentley Programvaren lover bare 1 sjanse for tap. Jeg deltok ikke, jeg så prisen som for høy, og det hele var for godt til å være sant. Neste dag ringte de meg, spurte om seminaret og viljen til å bli med, og ga ytterligere rabatt, etter at de hadde sendt en epost som sa at det var tre flekker igjen. Jeg kom akkurat nå fra en av hans svindelarrangementer her i Göteborg, Sverige. Det verste er at jeg fikk invitasjonen via e-post fra Morningstar. Hvis jeg får en e-post fra Morningstar, forventer jeg ikke at det skal være en svindel. Skam deg, Morningstar God anmeldelse og faktisk er dette sant. De fleste seminarene er fulle av bullshitness. Det beste er å lære på egen hånd fra ulike ressurser. Det er ikke garantert inntekt ingensteds. I8217m et offer, we8217ve har selv prøvd å legge inn kommentarer på sin Facebook-profil der denne programvaren blir fremmet, men disse kommentarene mystisk forsvinner fra veggen, folk er så sint, det er alle falske. De er de som sletter disse kommentarene, siden de er utsette deres svindel Dette selskapet er svindel. Hold deg unna dem. Greg Secker var en selger som ikke vet noe om handel. Han handlet aldri og lærte aldri noen. Hvis en person kommer ut og sier ja Greg lærte meg så ring meg hva du vil. Dette kurset koster 2000 i 2 dager, og du lærer bare veldig grunnleggende ting som du kan finne online på 10 minutter. Første dag i kurset 9-3: 00 forteller denne såkalte treneren historier om livet hans, fedres liv. Hvor mye hans naboer er sjalu fra ham. Hvor mange jenter ber om ham nummer Hvilken bil kjører han. Gjenværende 2 timer og neste helhet vil han fortelle deg veldig grunnleggende om handel som det lange er det korte. Og de vil også nevne at du don8217t trenger å lære mer enn det fordi vår programvare vil gjøre alt for deg. Vel, det gjør ikke fordi det er en maskert versjon av MT4. Det er mange riktige handelsprogrammer der ute. På slutten av dette 2 dagers kurset vil de presse deg til å bruke 20.000 på din trading konto. De vil selge deg deres programvare og deres megler tjenester kapitalindeks. Som eies også av Greg, men du vet ikke dette. Nå de fleste av handler du plassere gjennom programvaren og deres megler ender opp med å lomme. Don8217t blir offer for disse gribbene. Hvis du ikke tror noe hva jeg eller noen annen person har sagt her, vennligst gjør kurset deres og don8217t glemmer å dele opplevelsen din her når du har blåst livet ditt. Fred god deling. tusen takk virkelig. Glad jeg fant artikkelen din. Jeg skal registrere meg for å delta på hans seminar her i Filippinene neste måned. Og tenkte på å søke, om Greg Secker først før han deltok i seminaret. Gjett at jeg ikke trenger å kaste bort tiden min på sitt seminar. Tusen takk De gratis seminarene er øyeåpning, min mening er at it8217 er en hard salg. Jeg kunne være feil skjønt, det er bare min mening jeg har handlet i ca 6 år og ganske mye selvlært. Jeg deltok ikke personlig på hans kurs, men jeg har sett en opptak av hele 2-dagers seminaret. Jeg betalte ikke et øre. Jeg trodde det var strålende. Det har endret hele mitt syn på handel. Jeg har brukt sine strategier og gjort tusenvis. Jeg sier ikke at hans metoder er verdiløse. I8217m spørsmålet om hans rikdom er fra handel eller fra å selge sine handelsmetoder. Denne FOREX-bransjen er stor og antall svindel pågår. Disse menneskene er rene markedsførere og får mest mulig ut av markedsføring og gjennom utdanningsprogrammer. Hovedsakelig nybegynnere er fanget inn i disse svindelene. Lær å handle Storbritannia drives også av forretningsmannen Greg Secker. Jeg ble en gang tilbudt et kurs for 1600 og den vanlige prisen var 3000. TRUST ME, FOREX ER IKKE EN LETT OPP. Det tar en stund å MASTER IT og definitivt ikke en rask rik ordningen. Seminaret drives av Kunnskap til handling (KTA), forretningsleder Greg Secker. Greg er eieren av Learn to Trade, et globalt handelsutdannelsesfirma (learningtotrade. co. uk), SmartCharts Software (smartchartssoftware), den siste innen handelsteknologi og Capital Index (Capital Index), et spennende, nytt bymeglerfirma. Etter en kort introduksjon til 8216dos og 8216don8217ts8217 av valutahandel, blir det snart klart at de to timers snakkene vi har deltatt, ikke kommer til å være nok. Hvis vi ønsker å lære å tjene penger, må vi betale for mer trening. 8220 Vi tar litt over 13.000 for vårt program, så det er ikke for alle, 8221 forsyneren advarer. En annen scammers er Wealth Dragons Jeg har deltatt på 3-dagers Forex Elite-kurset som tilbys av Hither Mann i mars 2016. Kurset ble annonsert til meg på forhånd under en Business Lifestyle-konferanse jeg deltok i november 2015 i Ibis Hotel by Wealth Dragons. Jeg vurderer bare FOREX elite kurset, da det er den eneste opplevelsen jeg har hatt så langt med Wealth Dragons. Den korte konklusjonen av vurderingen er at kurset ikke har levert på det det lovet. Enten på utdanningsnivå på de 3 dagene som tilbys av kurset eller på resultatene ved anvendelse av strategiene som er undervist i kurset. For å utarbeide: I løpet av de 3 dagene av kurset ble det brukt mye tid på å selge veiledningsordningen (10.000), og mens jeg er klar over at dette på en eller annen måte er forventet, vil I8217m vurderer hvor mye tid det har vært i løpet av kurset over av det jeg anser akseptabelt. I tillegg hadde presentatøren i mange tilfeller undervurdert nivået av intellekt hos publikum som i flere tilfeller sviktte å svare på spørsmål, hovedsakelig på spesifikasjonene av strategiene selv. På resultatene: Jeg har testet de strategiene som vi ble undervist i løpet av kurset, i betydelig tid etter å ha fulgt reglene som anbefalt. Til tross for at disse strategiene skulle produsere positive resultater over tid (det vil si lønnsomme handler som overvinter effekten av negative handler samlet), har min erfaring vært helt motsatt. Jeg kan nå si at ingen av disse strategiene virker, og at sluttresultatet ved slutten av perioden er tap. Jeg har vært i kommunikasjon med resten av gruppen som deltok i FOREX Elite-kurset, og de har samme erfaring. Jeg kan så sikkert konkludere med at dette ikke er en individuell observasjon, men en kollektiv en. Jeg må si at i løpet av kurset hadde presentatøren ved flere anledninger nevnt at viktig informasjon som kreves for strategiene for full drift, ble holdt tilbake fra oss, og at dette bare var tilgjengelig under mentorskipprogrammet. Med andre ord for strategiene for å oppfylle resultatene måtte vi melde seg på mentorskipet. Jeg er ikke sikker på om dette er riktig, men etter min mening er dette ikke akseptabelt, og det burde vært kommunisert til oss på forhånd. På bakgrunn av de ovennevnte resultatene vil jeg derfor ikke anbefale dette kurset, og jeg ville være tvilsomt å ta andre kurs med Wealth Dragons vurderer denne erfaringen. Rikdom Dragons driver også eiendomsbedrift utdanningsprogrammer. PURE MARKETING og forskjellige personer fra denne organisasjonen har ringt meg så mange ganger og prøver å selge deres verdiløse kurs8230 De lever etter å selge, i stedet for fra trading8230 Ikke kast bort dine hardt opptjente penger8230 gjør litt forskning før investing8230 FOREX er ikke lett, og det burde være en langsiktig investering, godt erfarne handelsfolk bare mål 3 retur per måned 36 år. Abdul Haji 15072015 til meg Ettermiddag Selvarejah, Håper alt er bra, jeg har forsøkt å ringe deg, men kom deg til din talepost. Gi meg beskjed om en bedre tid å ringe deg tilbake. Med vennlig hilsen, Abdul Haji Trading Consultant Lær å handle 8211 Leading Trader Education Tel. 0207 751 8900 Faks. 0207 736 4779 DDI: 0203 384 6855 abdul. hajilearntotrade. co. uk learntotrade. co. uk til Abdul God ettermiddag Abdul, Takk for oppdateringen. Dessverre har jeg snakket med foreldrene mine, som hovedsakelig gir midler. De har avvist mine krav, og dette skyldes den nåværende økonomiske statusen til foreldrene mine. Jeg kommer tilbake til deg i fremtiden, hvis jeg har klart å sikre midlene. Takk på forhånd for din oppmerksomhet. Takk amp BR Selva 15. juli 2015 klokken 14:30 skrev Abdul Haji: Ettermiddag Selvarejah, Håper alt er bra, jeg har forsøkt å ringe deg, men kom deg til din talepost. Gi meg beskjed om en bedre tid å ringe deg tilbake. Med vennlig hilsen, Abdul Haji Trading Consultant Lær å handle 8211 Leading Trader Education Tel. 0207 751 8900 Faks. 0207 736 4779 DDI: 0203 384 6855 abdul. hajilearntotrade. co. uk learntotrade. co. uk Ta meg til den gode oppgaven

No comments:

Post a Comment