Thursday 23 November 2017

Yadix Forex Trading


Yadix vurderinger Jeg må si at Yadix-ytelsen er svært tilfredsstillende, fra sprer, gjennomføring, fylling, støtte og meglerhusfasiliteter. Jeg startet på scalper-kontoen med en test og var imponert over spredene som startet fra null sprer, gjennomsnitt på majors jeg registrerte på 0,2 pips, som jeg tror er bra. Kontoen har ingen merker opp og veldig anstendig ecn provisjoner for den nødvendige investeringen. Etter at jeg har bygget balansen og lagt til en høyere balanse, kontaktet min kontoadministrator som hjelper med spørsmål og uttak, meg for å oppgradere til Pro-konto med 30 kostnadsreduksjoner. Igjen fungerer EA bra og spredningskostnadene er svært lave, noe som hjelper med fortjenesten. For sammenlignings skyld registrerte jeg utførelseshastighetene, og for det meste bestillinger fylles i 7-50 millisekunder, det er noen som tar lengre tid, og det ble forklart at ordrene er fylt til likviditeten som tilbyr det beste bud eller spørprisen på den tiden, så fylling til forskjellige banker kan være med forskjellige hastigheter. Spreadene økes ved rollover, noen nyheter og helg, men dette er markedet generelt. Også, med endringer i innflytelsesregler nylig, kan jeg ikke finne for mange dma meglere med innflytelse, eksekveringshastighet og spreder jeg trenger. Det viktigste aspektet for min scalping EA er lav spredning og provisjoner, utførelseshastigheter og raske uttak, jeg får alle tre på Yadix. For meg fant jeg ikke for mange meglere som kan konkurrere. Tags: Yadix vurderinger De forente arabiske emirater 21 november 2016 4 år Totalt 7 måneder med denne megleren er de svindlere. Jeg får ikke hva i helvete de gjorde med kontoen min. de bare skrudd meg opp da jeg tjente mye penger på kontoen min. jeg hadde 20.000 med dem og gjorde rundt 15.000 på AUDCAD-stillingene, men på grunn av en plutselig spredning utvidet ble kontoen min utslettet i løpet av sekunder. Jeg er virkelig ikke sikker på om det er meglerens spesifikke eller det var faktisk trekk som jeg ikke kan se mye ting som skjer i markedet. men denne megleren har skrudd meg opp veldig dårlig Tags: Yadix vurderinger 27 september 2016 3 år Totalt - med denne megleren Jeg vet ikke hvordan denne megleren får en så høy vurdering, fordi den gjennomsnittlige offshore-selskapet med minimal pålitelighet. Dessuten er handelsforholdene fattige. Så tenk litt om det, jeg anbefaler deg å velge ekte STP meglere med solid lisens. Hvis du ikke vet hvilken megler å velge, vil jeg hjelpe deg. Bare legg meg til i skype - vovkfx. Tags: Yadix vurderinger Hellas - Luke 10 november 2015 7 år Totalt 2 med denne megleren Jeg bytter EA i henhold til marked og hvordan det også er, og jeg stoler på EA-systemer som min freind utvikler for å utnytte markedet med symbolsvakhet. Vi bruker system som er fokusert på bestemte par, for øyeblikket fokuserer vi på dax og SampP. Fordi Yadix har gode forhold på Scalper-kontoen og den laveste ECN-kommisjonen for indekshandel. Gjennomføring er ideell for roboterne så en god kamp for oss når vi har et nytt system for å slippe ut på markedet. Yadix er en av få meglere som kan akseptere og ære systemene vi bruker så for ekstreme systemer, Yadix er en god megler. Tags: Yadix anmeldelser ChrissyK Luton 6 I alt 4 måneder med denne megleren handlet jeg valutaer med Yadix for rundt 12 måneder siden, men kunne ikke få ea stabil nok til consistancy. Jeg har i de siste 3 månedene vært trading med et DAX HFT-system som fungerer veldig bra med Yadix-likviditeten. Ingen problem med eksekveringshastigheter og kvalitet, og denne roboten er svært lønnsom, det kan forårsake tap, men generelt gir det svært sunne profitt. Enhver med et HFT-system, FX eller indekser bør prøve Scalper-kontoen på Yadix. Yadix vurderinger Storbritannia, George 10 år Totalt 4 år med denne megleren Siden 2011 har Yadix bygget et sterkt rykte for å tilby tjenester som er målrettet mot Scalpers, Forex Robots og Nyhetshandlere. Vår erfaring og markedsforståelse kombinert med meglerteknologier og gunstige handelsforhold gir det ideelle handelsmiljøet fra spesialiststrategier og roboter på Scalper-kontoen. Avansert ECN-teknologi på Equinix finansielle børser og spesialisert likviditet hjelper Yadix-supporthandlere med overlegen påfyllingskvalitet og rask utførelse. Ønsker deg vellykket handel. Tags: Yadix vurderinger Raj London 2 år Totalt 1 år med denne megleren Jeg velger denne megleren på grunn av sin Scalper-konto og den ubegrensede innflytelsen på gull, olje og indekser også. Jeg kan virkelig skalpe indeksene og generere gode fortjenester. Tags: Yadix anmeldelser Harold, Tyskland 3 år Totalt 1 år med denne megleren Er veldig fornøyd med ytelsen til Scalper-kontoen med Yadix. Utførelsen er en av de beste jeg handlet med og fornøyd med spredning og stabilitet. Tags: Yadix reviewsYadix Review Besøk siden August 2016: Over 1 dusin forums kontoer ble opprettet fra Nigeria for å spamrapporter og Scam Alerts-tråder til fordel for Yadix. MERKNAD: FPA mottok en klage fra en handelsmann som hevdet å bruke FPA39s Forex News Gun-programvare med Yadix. Traderen rapporterte at hans handler ble kansellert på grunnlag av å være fornærmende. Januar 2016 Oppdatering: Yadix har utstedt en pressemelding som sier at deres Scalper-type kontoer nå aksepterer EAs, Forex News Gun og lignende programvare. KLIKK HER for å bekrefte. Når spørsmålet ble spurt hvorfor handelsmannen som klaget over at Forex News Gun Trades ble kansellert, ikke ble refundert, svarte Yadix39s representant. sitat. Vi er ikke i stand til å avsløre disse grunnene (på grunn av konfidensialitetsavtaler), videre har vi forpliktet oss til å avsløre resultatet av voldgiftsprosessen når de er fullført. sitat FPA vil gjerne merke seg at voldgiftsprosessen Yadix ber om at klientene skal overholde krever at klienten innleverer en voldgiftsklage for å betale noen betydelige gebyrer. Å nå poenget med den første høringen vil koste minst 1550. FORSIKTIG: Det er nå to FPA Traders Court skyldige verdier mot Yadix. FPA anbefaler et ekstremt høyt varsomhetsforhold som omhandler dette selskapet, med mindre disse problemene kan løses. Yadix er en forex megler. Yadix tilbyr MetaTrader 4 og MT Mobile forex trading toppplattformer. Yadix tilbyr over 30 valutapar, metaller, oljer og indekser for dine personlige investeringer og handelsalternativer. Yadix ønsker ikke lønnsomme handelsmenn. Hvis de ser at du har gjort en god høyrisikohandel på en stor begivenhet, og du har hatt god fortjeneste, sender selskapet en e-post som beskriver at handelen din er veldig farlig (selv om den hadde vært din aller første handel) slik at de lager Din konto 039039les kun 039039 for å gjøre deg i stand til å handle igjen. De frykter for erfarne handelsmenn eller de som har god informasjon for spesielle arrangementer. Den latterlige siden av alt dette: Yadix hevder at alle handelsstrategier, inkludert nyheter og scalping, er velkomne. (men hun har problemer hvis du brukte høy margin på en god handel). Yadix hevder at hun tilbyr negativ balanse beskyttelse (men hun har problem selv i ideen om at du kan gå negativ i din neste handel slik at hun forbyder deg før du trenger noen negativ balanseomslag lol). Den mest latterlige av alle: Yadix-ledere ringer deg hver dag når du registrerer deg for å overtale deg til å gjøre et innskudd, ok Dette skjer med noen meglere. MEN: Da jeg hadde uttrykt meg for min bekymring for at Yadix hadde et stort minimumsemarginekrav for enkelte indekser (for eksempel 160 euro), og jeg skulle deponere bare 180 euro, så det ville være veldig farlig for intradaghandel, ledere prøvde å fortelle meg at det er nesten ok, og jeg burde prøve dem fordi de har gode sprekker. Da jeg endelig bestemte meg for å gjøre det, men å handle på en bestemt begivenhet som gjorde noe godt, fant jeg kontoen min lukket med dumme forklaringer som at jeg brukte nesten all min margin, og det var veldig farlig. Hvis jeg hadde gjort tilfeldig intradaghandel, hadde jeg mistet pengene på et blunk av øynene mine, alt var fint sikkert. Selv med høy margin bruk. Dessuten var det ikke noe som Yadix-lederne ønsket fra begynnelsen. Les Forex Trading med fullstendig Forex Trading School, tjene penger trading forex med gratis daglige Forex Signals, start trading forex marked med Market Sharks Sive Morten har jobbet for en europeisk bank siden april i 2000. I dag er han veileder for risikoinvesteringsavdeling i banken hans. Hans forex utdanning og erfaring er virkelig stor. I denne delen gir han høy kvalitet gratis forexutdanning fra A til Z. Best av alt, gjennom dette avsnittet har du muligheten til å spørre Sive Morten om spørsmål om forex eller bankindustri, og få det besvart gratis uten noen stryker vedlagt Leksjoner av Sive Morten. Illustrasjoner av Sergey Kozlyakevich. 942 Threads 1,528 Posts Disse daglige nyhetssignaler er det som gjorde FPA berømt, fordi de er veldig enkle og kan være svært lønnsomme. Disse fri signalene begynte i 2006, og fra februar 2013 blir disse signalene skrevet av Peter. FPA håper hjertelig at disse signalene vil legge til noe overskudd til din handelskonto. 2,501 tråder 12,420 innlegg Et sted for Forex Traders personlig Trading Journals, Forex Trading Systems og strategier forskning, valuta og gull Market Forutsigelser og Forex Artikler Ta deg tid til å presentere deg selv, gi oss beskjed om hvem du er. Ikke vær sjenert, bli komfortabel. hilsen lar oss kjenne deg menneskelig. ) MERK: Bedriftsrepresentanter kan legge inn en hei-melding, men hvis du gjør noe selv på en ekstern måte som ligner på reklame eller rekruttering av klienter her, spiser SpamCat deg. 1,171 Trenger 3,115 Innlegg Bare få føttene våte med FOREX Post og få svar på dine nybegynner spørsmål her. SOM ALLE FELLESSKAPETS FORUM FOLDER, IKKE MELD ADS HER. 1.023 Tråder 9.554 Innlegg Kjære valutahandlere, forex meglere og andre forex-tjenesteleverandører. Vi kjenner deg ikke, vi tar ikke sider - vi går av fakta som du gir. Vi er dedikert til rettferdighet, fred og sammen er vi en hær - Forex Peace Army Møt FPAs forex-gigant Jarratt Davis, som etter å ha returnert 916.59 over en periode på 6 år med ekstremt lav innflytelse, ble rangert av Barclay Hedge 2 i verden innenfor sin forex trading kategori Andrew Mitchem er full tid Forex trader og Forex Coach som bor i nærheten av Hamilton, New Zealand. Andrew har handlet Forex Markedene siden 2004 og i 2009 opprettet han et utdannelsesselskap kalt The Forex Trading Coach. Han forteller meg at over 1200 personer fra 54 land har nå vært gjennom kurset og suksessraten til klienter som tar kurset hans er veldig høy. Oppgraderinger til FPAs Forums, Reviews, Kalender, Performance Testing, og hva som helst annet blir oppgradert. 12 tråder 115 innlegg

No comments:

Post a Comment